9. november 2017

Vi søger
en værkfører

 

Har du lyst til at blive en del af en spændende virksomhed - hvor kvalitet og kundetilfredshed er nøgleord ?

Har du en stærk teknisk baggrund, samt erfaring med at lede teams ?

Vi er en virksomhed der har specialiseret os i at lave opbygninger til lastbil- og varevognsbranchen. Vores produkter spænder fra vores Plagborg Monopankasse, til specialopbygninger og Profilbokse til lastbiler.

 

Vi har +15 års erfaring i branchen og vi bestræber os på at servicere kunderne efter bedste evne! Derfor søger vi en værkfører med teknisk erfaring til at styrke vores team i produktionen.

 

Det er vigtig for os at sætte det rigtige team.

Derfor forventer vi, at du kan bidrage med erfaring inden for følgende:

  • Teamledelse
    (motivation, PU samtaler, lønforhandlinger m.m)
  • Opgavekoordinering
  • Levere en ekstra indsats, når opgaven kræver det
  • Tidsregistrering og planlægning
  • Evne til at sætte sig ind i nye teknisk udfordringer
  • Kvalitetssikring
  • Brancheerfaring foretrækkes

En værkfører hos Brdr. Plagborg A/S er en teamplayer, der brænder for at løse opgaver i fællesskab med kollegaerne. Du er udadvendt, og har viljen til at være en del af et firma i vækst. Som en del af Brdr Plagborg A/S, er du på daglig basis involveret i samarbejde med forskellige dele af organisationen – og med til at udbrede firmaets værdier.

Vi kan tilbyde dig en stilling med:

  • Mulighed for indflydelse
  • Selvstændige opgaver
  • Tekniske udfordringer
  • Løn efter kvalifikationer

Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Allan Frederiksen på tlf. 29 67 16 66 eller Peter H. Hansen på tlf. 22 28 38 42

13. oktober 2017

Vi søger en
yngre bogholderiassistent

 

Dine arbejdsområder:

Du vil bliver en vigtig medspiller i et dynamisk team med mange forskellige slags opgaver.

Opgaverne vil primært være at hjælpe til med bogføring af leverandørfakturaer, fakturering, betalinger, afstemninger m.v.. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Microsoft Dynamics NAV. Herudover vil der være en række mindre administrative opgaver du skal være med til at løse, som fx indkøb af kontorartikler, styring af diverse leverandøraftaler, hjælpe med rykning af forfaldne debitorer o.lign. opgaver.

Vi forventer, at du er:

  • Økonomisk begavet og har erfaring fra lignede stilling
  • I besiddelse af ordenssans
  • Er samarbejdsorienteret
  • Er kvalitetsbevidst

Din person:

  • Du har humor og er ikke selvhøjtidelig
  • Du arbejder struktureret
  • Du er proaktiv og engageret i dine opgaver
  • Du er pligtopfyldende og har god situationsfornemmelse
  • Du er stabil og bevarer roen – også de travle og hektiske dage
  • Du er serviceminded og frisk på alle typer af opgaver

Vi kan tilbyde dig:

  • En fuldtidsstilling i en spændende, dynamisk og travl virksomhed i vækst
  • Løn, og ansættelsesvilkår, der forhandles på et niveau, som modsvarer dine kvalifikationer
  • Attraktiv pensionsordning

Der afholdes samtaler løbende, og tiltrædelse hurtigt muligt.

Spørgsmål til stillingen besvares gerne på tlf. 20 43 61 21